Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Geachte heer/mevrouw,

Ik heb online 2 extra toegangskaartjes voor een voetbalwedstrijd gekocht met onze seizoenskaarten. Hierbij kon ik kiezen uit 2 prijzen; standaard en korting voor speciale clubcardhouders. Aangezien een van ons daar niet lid van is, heb ik voor de standaardprijs gekozen. Nu blijkt achteraf dat ik wel degelijk de kortingsprijs had kunnen kiezen. Helaas kom ik er met de club zelf niet uit omdat zij weigeren het verschil te restitueren en zeggen eigenlijk dat het m'n eigen fout is en ik maar gelijk de juiste prijs had moeten selecteren. Ik ben zelf van mening dat door onduidelijke informatievoorziening ik deze 'fout' gemaakt heb. Persoonlijk vind ik als je een barcodenummer van zo'n seizoenskaart moet opgeven, je mag verwachten dat zo'n systeem automatisch de juiste prijs weergeeft, maar dat terzijde. Naar mijn mening heb ik 'recht op restitutie'. Kan ik hier nog iets aan doen?

Als u er met de club niet uitkomt heeft het weinig zin om er nog iets aan te doen. Uit het feit dat u een keuze moest maken volgt al dat het systeem niet automatisch de juiste keuze of prijs weergeeft. Het is een begrijpelijke fout van u waarvan verwacht mag worden dat de club daarvoor begrip heeft maar dat is blijkbaar helaas niet het geval.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag