Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Dubbele factuur voor incorrecte montage

Ik heb een thermostaat laten aansluiten door installatiebedrijf (dec). Na installatie bleek deze helemaal niet goed aangesloten te zijn / te werken. Heb vervolgens weer contact opgenomen (jan) om dit te laten verhelpen. Ik ontvang nu een 2e factuur voor het 2e monteurs bezoek. Volgens mij is het installatiebedrijf in gebreke bij het uitvoeren van de opdracht die ik in eerste instantie heb gegeven en hoef ik de 2e factuur niet te betalen. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Ja u dient de aannemer de kans te geven gebreken kosteloos te verhelpen. Dit geldt ook voor producten die zijn aangewend en
eventueel gebreken hadden. Dus de tweede factuur is niet terecht,
tenzij u bent gewezen op de mogelijkheid van het bestaan van een
ander probleem dan die is verholpen. Maar twee maal voor hetzelfde,,
neen.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag