Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Douche vloertje en wanden

Alles ging niet goed , afspraken zijn niet na gekomen.
Juni 2021 heb ik informatie gesprek gehad , tussen tijd overal over nagedacht en besteld .
Oktober 2021 is de heer Hummel met een monteur gekomen , ingemeten en afspraken gemaakt.
XX zou een offerte maken dan hoorde ik het wel , half november werd het, eerder kon niet .
Een dag voor oud en nieuw werden wij gebeld, dat ze drie januari 2022 kwamen .
Wij stonden voor het blok , anders werd het na de bouwvak, nu is het geen luxe voor ons maar noodzakelijk.
Dus hebben gezegd dat het een dag later kon , maar nog steeds geen offerte.
Nu is XX een zoon van onze buren en dachten het komt wel goed .
Helaas niet ,alles ging fout , een rekening van XX € 3382,24. En een week later de monteur € 2854,37
Totaal €6236,61 niet te geloven . Voor vloer, deur die niet goed was ,en zij want , en bijna geen breek werk.
Wij staan nu met de rug tegen de muur .

Als u de rekening nog niet heeft betaald, of niet helemaal kunt u de aannemer een ingebrekestelling sturen. Hij moet dan binnen een korte termijn de gebreken kosteloos herstellen. U zegt dat u de restant betaling tot die tijd opschort.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag