Wonen, Buren
Particulier
Conflict over overnames oude huurwoning met nieuwe huurster
Met de nieuwe huurster in mijn oude appartement heb ik via de app een afspraak gemaakt dat ze alles overneemt wat ik achter heb gelaten, kosten 300,-.
Dit was 30-7-2022.
Na meerdere keren contact te hebben gehad, plus een aangetekende brief gestuurd te hebben, hebben we in oktober een betalingsregeling afgesproken van 50 euro per maand. Oktober betaald. In november wederom geen betaling. In mijn emotie en uit frustratie ben ik toen naar de politie gegaan. Zij hebben contact opgenomen met huurster, ze betaalt weer 50,-. In december: weer geen betaling. Ik ben met een vriendin bij haar langs gegaan aangezien ze ook niet meer reageerde op appjes en telefoontjes. Zij heeft daar heel boos op gereageerd en dreigde de politie te bellen. Ik ben vervolgens wederom naar het bureau gegaan. De agente heeft vandaag weer gebeld met huurster, maar huurster hangt de telefoon op. Ik heb daarop wederom een tikkie gestuurd om de betaling van nog 200,- te voldoen. DIt is haar reactie "Een tikkie? Ik heb 200 euro contant betaald en alles is nu afbetaald". Zij heeft mij echter niet meer dan 100 euro betaald. IK ben nu ook geblokkeerd. Wat kan ik doen?
Dit was 30-7-2022.
Na meerdere keren contact te hebben gehad, plus een aangetekende brief gestuurd te hebben, hebben we in oktober een betalingsregeling afgesproken van 50 euro per maand. Oktober betaald. In november wederom geen betaling. In mijn emotie en uit frustratie ben ik toen naar de politie gegaan. Zij hebben contact opgenomen met huurster, ze betaalt weer 50,-. In december: weer geen betaling. Ik ben met een vriendin bij haar langs gegaan aangezien ze ook niet meer reageerde op appjes en telefoontjes. Zij heeft daar heel boos op gereageerd en dreigde de politie te bellen. Ik ben vervolgens wederom naar het bureau gegaan. De agente heeft vandaag weer gebeld met huurster, maar huurster hangt de telefoon op. Ik heb daarop wederom een tikkie gestuurd om de betaling van nog 200,- te voldoen. DIt is haar reactie "Een tikkie? Ik heb 200 euro contant betaald en alles is nu afbetaald". Zij heeft mij echter niet meer dan 100 euro betaald. IK ben nu ook geblokkeerd. Wat kan ik doen?