Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Betalen voor niet ontvangen pakket?

Ik heb een vraagje: ik heb een conflict met een webshop, ik heb hier een aantal maanden geleden besteld, maar dit pakket nooit ontvangen. Zij zeggen naar aanleiding van het onderzoek bij PostNL dat het wel is afgeleverd bij de buren. Hier heb ik geen notitie van gekregen van PostNL en er is ook niks bij de buren bezorgd. Mijn buurvrouw heeft wel toen ze de deur uitging een pakketje voor mijn deur zien staan en hier een foto van gemaakt. Het gebeurt namelijk best vaak in ons appartementencomplex dat er pakketten worden gestolen omdat PostNL deze zomaar voor de deur zet, vandaar dat we het voor elkaar in de gaten houden. Na heel veel heen en weer gemail naar de webshop willen zij mij niet meer verder helpen omdat ze mij niet geloven. Ik probeer elke keer hen hiervan te overtuigen en geef ik hier ook bij aan dat ik geen toestemming aan PostNL heb gegeven om bestellingen voor mijn deur te plaatsen(neerzettoestemming). Ook zie ik in mijn PostNL app niet terug dat het bij de buren is afgeleverd (overigens ook niet aangegeven dat ik dit wil). Ik weet zeker dat het pakket voor mijn deur is neergezet door PostNL. Ik heb hierbij ook aan de webshop meteen doorgegeven dat ik een weekend weg was en dat ik het pakket niet heb kunnen aannemen. Ze geven aan niks meer voor mij te kunnen betekenen. Ik heb bij deze bestelling voor achteraf betalen gekozen via Riverty/Afterpay en ik heb hen ook op de hoogte gebracht hiervan omdat er natuurlijk steeds herinneringskosten in rekening worden gebracht.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag