Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Betalen voor niet ontvangen goederen?

Ik heb mijn scooter naar een scooterwinkel gebracht om deze te laten repareren door een monteur met een prijskaartje van €550,- en deze was dan binnen 14 dagen alweer defect. Ik heb hem daarna weer terug gebracht om na te laten kijken en dacht dat dit toch ook wel onder de garantie valt als er binnen zo'n korte tijd wat aan is. Maar nu zeggen zij dat ik zelf de schade heb veroorzaakt, omdat er iets van metaal in het blok zat terwijl ik hem door hun heb laten maken en niet zelf en ik heb dus niks open gehad waardoor dit zou kunnen gebeuren dus willen ze de schuld op mij schuiven. Vervolgens wilden ze nu dus ook weer betaald krijgen voor het na laten kijken € 62,90, maar is dus niet gerepareerd. Ik heb dit dus vandaag betaald en daarna kreeg ik hem terug, maar als bouwpakket met alle onderdelen los erbij en ik heb daarbij ook gezien de nieuwe onderdelen die ik bij de eerste reparatie erop heb laten zetten en zag dat deze reeds al roestplekken hadden, terwijl deze nieuw zouden zijn en niet met water in contact kunnen komen.
Nu is mijn vraag wat kan ik hier nu tegen doen?
Want ik heb nu dus een rekening van € 612,90 betaald voor een scooter die nog steeds defect is en dus niet gerepareerd en zelf half uit elkaar ligt als een soort bouwpakket wat ik zelf niet in elkaar kan zetten, omdat ik daar het materiaal niet voor heb, want dat is 1 van de eerste redenen dat ik hem weg heb gebracht naar een erkende scooter zaak, waar ik er vanuit ging dat een professioneel monteur dit kon maken die er ook verstand van heeft en dat er dan ook garantie op te verwachten is.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag