Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Beste heer/mevrouw, per 1 juli 2012 ben ik voor anderhalf jaar naar het buitenland verhuisd. Daardoor moest ik veel verzekeringen en abonnementen opzeggen en dit was allemaal geen probleem, alleen mijn provider wilde niet mijn mobiele telefoonabonnement opzeggen. Nu betaal ik elke maand nog mijn abonnement, maar ik maak er geen gebruik van. Heb ik het recht om het abonnement op te zeggen omdat ik naar het buitenland ben verhuisd? Van een collega begreep ik, dat zij na een jaar wel het abonnement bij dezelfde provider heeft kunnen opgezeggen. Ook zij had voor langere tijd getekend ( 2 jaar). Ik heb al een paar keer met de klantenservice gepraat, maar die kunnen mij niet helpen. Ook via mail naar andere medewerkers binnen het bedrijf, krijg ik alleen maar antwoorden dat ik het abonnement niet op kan zeggen. Zou u mij hier misschien mee kunnen helpen? Alvast hartelijk dank! Met vriendelijke groeten,

De beantwoording van uw vraag is afhankelijk van uw algemene voorwaarden van het abonnement.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag