Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Begin oktober j.l. heb ik bij Zara een aankoop gedaan.
Deze aankoop deed ik m.b.v Klarna.

Ik besloot 3 artikelen te houden en de rest de retourneren.
Het ging om 14 artikelen die retour zijn gegaan.

Nu blijkt dat er 1 artikel niet terug is gekomen.
Na meerdere malen telefonisch contact met de klantenservice van Zara, kreeg ik vanavond een mail.
Daarin stond vermeld; dat na grondig onderzoek vast is gesteld dat ze het artikel niet hebben kunnen aantreffen.

Daarop weer telefonisch contact met de klantenservice van Zara.

Samenvattend werd in dit gesprek gezegd; vervelend voor u mevrouw maar we kunnen niets betekenen.

Mijn vraag nu; wat zijn mijn rechten? Dit artikel heb ik zeer zeker geretourneerd en ik vind het onrechtvaardig hoe er met mij als klant omgegaan wordt.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag