Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Bedrijf wil niet meewerken?
In Januari 2022 heb ik bij een bepaalde site een bestelling geplaatst via een betalingsbedrijf.
Deze bestelling heb ik nooit ontvangen en contact opgenomen met een post bedrijf daarover.
Zij vertelde mij dat het pakket zoek is geraakt.
Daar heb ik een screenshot van als bewijs, ook de track en tracé blijft hangen dat het nog niet geleverd is.
Na diverse onbeantwoorde mails of een antwoord waar ik niks mee kan weigeren zij om het bedrag bij de betalingsbedrijf te annuleren.
Ik ben nu een half jaar bezig. Betalingsbedrijf kan alleen het bedrag annuleren als ze toestemming krijgen van het desbetreffende bedrijf.
Wat kan ik nog meer doen ik heb geen rechtsbijstand verzekering.
Deze bestelling heb ik nooit ontvangen en contact opgenomen met een post bedrijf daarover.
Zij vertelde mij dat het pakket zoek is geraakt.
Daar heb ik een screenshot van als bewijs, ook de track en tracé blijft hangen dat het nog niet geleverd is.
Na diverse onbeantwoorde mails of een antwoord waar ik niks mee kan weigeren zij om het bedrag bij de betalingsbedrijf te annuleren.
Ik ben nu een half jaar bezig. Betalingsbedrijf kan alleen het bedrag annuleren als ze toestemming krijgen van het desbetreffende bedrijf.
Wat kan ik nog meer doen ik heb geen rechtsbijstand verzekering.