Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Bank aansprakelijk stellen voor kwijtraken identiteitspapieren?
Ik heb de aanvragen (man en vrouw) aangetekend apart verstuurd naar NAAM BANK i.v.m. berekening Rentevergoeding. Mijn aanvraag kwam terug met goedkeuring maar die van mijn vrouw was volgens NAAM BANK niet aangekomen. Op de controle stroken van de NAAM is te lezen dat beide poststukken bij NAAM BANK zijn afgeleverd. Ik heb beide controle stroken doorgemaild, inmiddels een medewerker gesproken (maar helaas die werkt thuis en kan dus niet in de postkamer komen). Hij heeft mijn vraag en telefoonnummer naar het hoofdkantoor doorgestuurd en ik ben nu in afwachting of ik gebeld wordt. Een lang verhaal, maar ik wil als de gegevens van mijn vrouw niet boven water komen, NAAM BANK aansprakelijk stellen voor alle gevolgen ( met name financieel natuurlijk) welke hieruit voortvloeien. Mijn vraag is hoe pak ik dit aan?