Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Annuleren schildersbedrijf?

Ik heb een conflict met een schildersbedrijf: Op 13 maart kreeg ik een offerte, op 27 maart kreeg ik bericht dat het werk opgenomen zou worden in de planning. Vervolgens geen bericht wanneer met het werk begonnen zou worden. Op 9 mei vroeg ik wanneer wij de planning konden verwachten. Op 10 mei kwam bericht dat wegens de regen de planning verlaat zou worden. Echter: geen planning gezien.
Ondertussen was het 15 augustus geworden. Nog steeds geen planning, toen heb ik gemaild dat ik af zag van de samenwerking. Ik kreeg toen als antwoord dat het werk in de planning stond voor 10 dagen werk en wanneer ik wilde annuleren, dat dit minstens 15% van de prijs van het werk zou kosten, plus de gemaakte kosten van de offerte. Het werk is dus nog niet begonnen. Het is wel te lezen in de kleine lettertjes op de website, maar als klant had ik vertrouwen. Waar sta ik als consument in mijn recht? Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag