Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Algemene voorwaarden niet ontvangen, herroepingsrecht?
Via een website heb ik een dienst gekocht (instapprogramma zonder automatische verlenging) om op een gevarieerde maar gezonde manier te kunnen afvallen. Ik volg ze al op social media en het zag en veel belovend uit. Tijdens deze dienst in mijn winkelwagentje te doen en de rest van het bestelproces kom je nergens de algemene voorwaarden tegen. Gezien ik nogal schrok met mijn kennis van de kcal die ik volgens hun zou mogen nuttigen wil ik gebruikmaken van de herroepingsrecht. Met veel moeite heb ik via een zoekmachine hun 'algemene voorwaarden' gevonden. De voorwaarden waar ik tijdens de koop dus niet op gewezen ben. En daar staat in dat het niet geldt voor hun diensten omdat deze opmaat zijn gemaakt wanneer de bestelling volledig is uitgevoerd. Dit was bij mij al binnen 24u. Tijdens het bestel proces moet je gelijk al je lengte, gewicht etc opgeven. Dus veel tijd om volgens hun voorwaarden gebruik te KUNNEN maken van het herroepingsrecht is er ook niet. Tot op heden heb ik slechts hun app geinstalleerd waarin hun hun plan voor jou inzetten, maar niets met hun dienst gedaan. Wat is mijn recht bij het online aanschaffen van een product zonder het ontvangen van de voorwaarden