Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Afzien van koop trouwjurk welke nog niet besteld is?

Ik had een bruidsjurk aanbetaald 50% van de aankoop. Na de bedenktijd van 14 dagen ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet mijn jurk is. Netjes de winkel gemaild en kon gisteren opnieuw komen passen. Daar kreeg ik te horen dat mijn jurk nog niet is besteld. Na weer passen van jurken en te kleine jurken waar ik niet inpaste werd ik onzekerder en onzekerder en barste in tranen uit. Ik vroeg naar de optie om te annuleren verkoopster gaf aan mijn volledige aanbetaling kwijt te zijn en het op de voorkant staat. Ik gaf aan de jurk is nog niet eens besteld er zijn nog geen kosten gemaakt, verkoopster gaf aan dat het voor het passen was. Echter was ik mij hiervan niet bewust en is mijn ook niet verteld dat ik een overeenkomst teken en onder welke voorwaarden als ik hiervan op de hoogte was had ik misschien wel eerst nagedacht voor ik z’n overeenkomst ga tekenen. Dit geeft een bittere pil natuurlijk. Heb nu alleen wel de angst om überhaupt een jurk te gaan passen gezien deze ervaring. Wat kan ik doen ondanks de jurk nog niet besteld is?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag