Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
afgelopen december had het cjib mij een factuur gestuurd van 230euro als afrekening, deze is nooit ontvangen door mij, nu kreeg ik 14 januari een deurwaarder aan de deur die mij een brief overhandigde ivm de schuld die er was, met het deurwaarders kantoor gebeld en uitgelegd hoe de situatie was, ik kon het op dat moment niet betalen namelijk, ik werk als zzp metselaar in de bouw en dat heeft nou niet de beste start gehad in 2013, ik de periodieke betalingen die ik aan eht incasso bureau moest doen in telebankieren gezet en er vanuit gegaan dat alles liep zoals het moest
een tijdje geleden weer is telebankieren geopend en tot mijn schrik zie ik betalingen die niet door gegaan zijn, ik weer naar het incasso bureau, ja sorry meneer wij gaan over tot inbeslag legging van uw inboedel, als u niet thuis bent nemen wij een politie agent mee die het slot open kan maken, alel schade is voor uw, er is niet meer te praten met het incasso bureau, is dit de manier hoe het moet dan, tot 14 januari geen herrineringen gehad helemaal niks
een tijdje geleden weer is telebankieren geopend en tot mijn schrik zie ik betalingen die niet door gegaan zijn, ik weer naar het incasso bureau, ja sorry meneer wij gaan over tot inbeslag legging van uw inboedel, als u niet thuis bent nemen wij een politie agent mee die het slot open kan maken, alel schade is voor uw, er is niet meer te praten met het incasso bureau, is dit de manier hoe het moet dan, tot 14 januari geen herrineringen gehad helemaal niks
Geachte vragensteller,
Wat een vervelende situatie waarin u zit. U kunt zich het beste wenden tot het incassobureau en nogmaals uw verhaal voorleggen.
Ik ben bereid u daarin (vrijwillig) te ondersteunen en te kijken of er een regeling met hen getroffen kan worden. Wel vraag ik een bijdrage voor de te maken telefoonkosten hiervoor, maar meer ook niet. Mocht u interesse hebben, dan kunt u het beste contact opnemen.