Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Afdwingen terugbetaling geannuleerde pakketreis?
In 2020 hebben we een pakketreis geboekt via X voor 3 personen ter waarde van 899 euro.
Door Covid kon dit niet doorgaan en hebben we het verschoven naar 2021. In de tussentijd was X overgenomen door Y.
Vanuit Y hebben we dus een SGR waardebon ontvangen en de reis voor 2021 kunnen boeken.
Helaas werd dit in 2021 weer geannuleerd door Covid; we hebben toen gekozen voor terug betaling.
Maar dat is het probleem, tot op heden hebben we geen terugbetaling ontvangen. Na een hoop e-mails met verschillende excuses en nieuwe datums heb ik er weinig vertrouwen meer in.
Ik heb alle communicatie en toezeggingen op email.
Mijn vraag aan u is hoe verder. Is er een manier waarop ik meer druk kan zetten of de betaling kan afdwingen ?
Door Covid kon dit niet doorgaan en hebben we het verschoven naar 2021. In de tussentijd was X overgenomen door Y.
Vanuit Y hebben we dus een SGR waardebon ontvangen en de reis voor 2021 kunnen boeken.
Helaas werd dit in 2021 weer geannuleerd door Covid; we hebben toen gekozen voor terug betaling.
Maar dat is het probleem, tot op heden hebben we geen terugbetaling ontvangen. Na een hoop e-mails met verschillende excuses en nieuwe datums heb ik er weinig vertrouwen meer in.
Ik heb alle communicatie en toezeggingen op email.
Mijn vraag aan u is hoe verder. Is er een manier waarop ik meer druk kan zetten of de betaling kan afdwingen ?