Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Aankoop via internet

Op 23 december zag ik op social media platform een aanbieding over Kroatische euromunten van 2 euro t/m 5 eurocent te koop staan voor 9,95.
Ik vond het een mooi setje en bestelde dit via hun site.
Ik heb het via betaal platform betaald en wist dat er verzendkosten bij kwamen.
Omdat ik nog boodschappen moest ben ik in actie gekomen maar s 'avonds viel me op dat er een flink bedrag van mijn rekening weg was en toen ik
controleerde bleek er door het bedrijf met munten 282,90 afgeschreven te zijn .
Helaas was het inmiddels al na 5 uur en kon ik niemand meer bereiken .
Ik heb de bestelformulier zowel opgeslagen als uitgeprint en ik heb duidelijk het setje Kroatische munten besteld voor 9,95 excl Portokosten.
Nergens zie ik een aanbieding van een extra munt twv ongeveer ruim 250 euro.
Ondanks dat het me helemaal ontgaan is dat er zoveel afgeboekt zou worden is het toch niet normaal dat men dit zomaar kan doen en ik neem aan dat men mijn het geld terug moet boeken . Ik vertrouw dit bedrijf dus helemaal niet meer .
Ik heb hen inmiddels een mail geschreven dat ik de hele zending wil annuleren en gewoon het hele bedrag terug wil.
Kun U me uitleggen wat ik kan verwachten ?
Ik voel me zo beroerd , altijd let ik zo op en nu dit .
Alvast heel erg bedankt voor de moeite

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag