Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Aanbetaling ongeboren pup
Ik heb in een impulsieve bui (zonder eerst goed te overleggen met mijn werk) een aanbetaling gedaan voor een nog niet geboren pup van 300 euro. Via een formulier moest ik gegevens invullen. Geen handtekening. Geen handige actie maar daar kwam ik dus later achter. Nu gesproken met de fokker en als zij weer iemand gevonden heeft dan krijg ik de 300 euro terug. Op haar site doet ze geen oproep en op Facebook ook niet om mensen te laten weten dat er een plek vrij is op de wachtlijst. Ik heb haar uitgelegd dat ik impulsief heb gehandeld en dat dit niet slim is geweest. Ik zei: een goede fokker heeft een wachtlijst dus zou dat geen probleem moeten zijn.
Ik heb haar aan de telefoon gehad en ze zegt: niet mijn probleem.
En later: als ik iemand anders heb die een pup wil, dan krijg je je geld terug.
Ook al vind ik mezelf dom, deze fokker vindt het wel prima. Kan ik hier iets mee?
Ik heb haar aan de telefoon gehad en ze zegt: niet mijn probleem.
En later: als ik iemand anders heb die een pup wil, dan krijg je je geld terug.
Ook al vind ik mezelf dom, deze fokker vindt het wel prima. Kan ik hier iets mee?