Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Aanbetaling na klacht?
Goedemorgen,
In principe dient de klus nog uitgevoerd te worden. Het is nu nog lastig om juridische stappen te ondernemen, omdat de klus nog niet is uitgevoerd. De aannemer dient namelijk in de gelegenheid te worden gesteld om na te komen en dat is dus pas op of na 20 juni (de afgesproken datum). U kunt het beste alle e-mails en berichten goed bewaren en nog een aantal keren mailen/bellen met het verzoek te bevestigen dat zij de 20e aan het werk zullen gaan. Indien zij dan niet zijn gestart, kunt u een procedure starten (op grond van tekortkoming) om het geldbedrag terug te vorderen. Ook eventuele meerkosten komen voor vergoeding in aanmerking. Neem gerust vrijblijvend contact op om uw zaak te bespreken.
Mvg,
Dhr. mr. S. Leito
FerLei Legal
06-49175526
Reactie van de vraagsteller
Dank voor deze reactie. Ik zal nog een paar keet proberen contact op te nemen en als er inderdaad op de geplande datum geen werk wordt gedaan contact met u opnemen voor een vervolg. Ik vrees dat de kans dat het werk gedaan gaat worden steeds kleiner wordt; inmiddels is hun website aangepast naar een lege pagina met onderstaande tekst:
___________________________
Beste klanten,
Helaas kunnen wij door de huidige omstandigheden op dit moment onze diensten niet aanbieden.
Onze excuses voor het ongemak en we hopen deze situatie spoedig te kunnen oplossen.
___________________________
Met vriendelijke groet,
M@rcel