Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Wij hebben een tijd geleden online een tafel besteld en betaald. wij hebben de bestelling geannuleerd en willen nu dus ons geld terug. Op de site van de online winkel staat dat het bedrag binnen 30 dagen op de rekening wordt terug gestort. Wij wachtten nog steeds en na diverse mails en telefoontjes hebben we het geld nog steeds niet terug. De 30 dagen zijn al ruimschoots voorbij!

U beroept zich waarschijnlijk op het recht van retour, derhalve heeft u recht op een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag. Het bedrijf dient dan binnen 30 dagen -zoals zij zelf ook aangeven- het bedrag te retourneren.

Indien zij dit niet doen, dient u een herinnering te sturen per brief waarin u aangeeft dat zij niet binnen de gestelde termijn het bedrag hebben geretourneerd en dat u wenst dat zij dit alsnog doen. Desgewenst kan ik deze brief ook voor u opstellen. De ervaring leert dat men met tussenkomst van een jurist sneller overgaat tot betaling.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag