Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Webshop levert niet en geeft geen geld terug
Helaas ben ik slachtoffer van de oplichters van een webwinkel.
Ik heb in oktober 2023 een heteluchtoven besteld van bijna € 400,-. Nadat de levertijd 4x is verlengd en we bijna een half jaar verder zijn heb ik geannuleerd.
Ik heb een ingevuld herroepingsformulier gestuurd naar het juiste e-mailadres, maar na 6 weken krijg ik geen reacties meer op mijn mails en word ik nu al een maand genegeerd en krijg sterk het idee dat ik mijn geld nooit meer terug zal zien. Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik moet doen om mijn geld terug te krijgen.
Kunnen jullie mij hierin helpen?
Ik heb alle info/data inzichtelijk.
Ik heb in oktober 2023 een heteluchtoven besteld van bijna € 400,-. Nadat de levertijd 4x is verlengd en we bijna een half jaar verder zijn heb ik geannuleerd.
Ik heb een ingevuld herroepingsformulier gestuurd naar het juiste e-mailadres, maar na 6 weken krijg ik geen reacties meer op mijn mails en word ik nu al een maand genegeerd en krijg sterk het idee dat ik mijn geld nooit meer terug zal zien. Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik moet doen om mijn geld terug te krijgen.
Kunnen jullie mij hierin helpen?
Ik heb alle info/data inzichtelijk.
Geachte heer/mevrouw,
Graag kom ik met u in contact om uw zaak nader te bespreken.
U kunt mij bereiken via: info@dutchlawadvice.com.
Met vriendelijke groet,
Shamina Balaydin