Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Wat te doen bij miskoop camper?
9 juli gaan we kijken bij een camper. We zien dat er lekkage is geweest maar ons wordt meerdere malen verzekerd dat de camper 100% droog is. Echter bij thuiskomst en de volgende ochtend bij goed daglicht de camper vol enthousiastme te bekijken zakt de moed ons in de schoenen. Er zijn grote veranderingen toegepast aan de camper en zeker niet op een nette manier. Ok het is een oud beessie dus beetje opknappen lekkage plekken nieuw plaatje hout en 1 raam rolhor verduistering vervangen.
Maar nee helaas het had een beetje geregend en de aangetaste plekken werden weer vochtig. Erger werd het bij wat meer regen en die harde bui laatst stond het water in het kozijn en liep het water via het rolgordijn over de tafel. Ook komt er een heftige gaslucht vrij bij het uitproberen van enkele knopjes. Kortom we willen de aankoop graag ongedaan maken ipv opknappen tegen beter weten in.
Maar nee helaas het had een beetje geregend en de aangetaste plekken werden weer vochtig. Erger werd het bij wat meer regen en die harde bui laatst stond het water in het kozijn en liep het water via het rolgordijn over de tafel. Ook komt er een heftige gaslucht vrij bij het uitproberen van enkele knopjes. Kortom we willen de aankoop graag ongedaan maken ipv opknappen tegen beter weten in.
Beste,
Wat een vervelende situatie! Volgens artikel 7:17 BW heeft iedere consument recht op een deugdelijk product. Indien dit niet het geval is, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.
Indien u nog andere vragen heeft, kunt u gerust vrijblijvend contact met mij opnemen via info@dutchlawadvice.com.
Met vriendelijke groet,
Shamina Balaydin