Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Nooit ontvangen bestelling.

Ik heb telefonisch contact gehad met het juridisch loket helaas kom ik er telefonisch niet doorheen omdat ik echt minstens 1 uur in de wacht sta.
Ik heb het juridisch loket ook een email gestuurd waarna wordt gezegd binnen 4 dagen contact zou worden opgenomen tuurlijk snap ik dat dit langer kan duren alleen is dit al meer als een week geleden.
Ik hoop dat u mij verder wilt helpen ?
In januari heb ik een bestelling geplaatst bij Lookfantastic en gekozen voor betaalmethode Klarna.
Helaas is mijn bestelling niet bij mij aangekomen en heb ik hierover meerdere malen contact gehad met Lookfantastic in het begin werd er nog gereageerd en moest ik een verklaringsbrief uitprinten waarna ik moest aangeven dat mijn bestelling niet bij mij was aangekomen.
Tot op heden krijg ik geen contact meer met Lookfantastic en inmiddels heb ik ook al een aanmaning gehad van Klarna.
Ik weet dat ik als consument goed beschermd ben en dat dit bedrijf mij een nieuw product moet opsturen of de factuur moet annuleren, hoe zit dat met Lookfantastic ? Aangezien het hoofdkantoor gevestigd is in het buitenland wat zijn hier mijn rechten en plichten in en valt dit onder dezelfde bescherming wat ik heb als ik bij een webshop wat in Nederland gevestigd is ?
Het gaat om het bedrijf :
https://www.lookfantastic.nl/


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag