Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Moet ik prijsverschil omboeking betalen?

Onderwerp:
Verhoging van omboekingskosten van Prijsvrij
Op 9/11 heb ik mijn zomervakantie geboekt. Helaas is het aantal dagen fout gegaan omdat de site zijn filters niet vast houdt. De reizen zijn altijd direct definitief ook al bel je direct om het nog aan te passen. Prijsvrij kwam toen met een voorstel dat de omboeking 1014 kost. Ik was het hier niet mee eens, maar annuleren en opnieuw de boeking erin zetten gaat niet. Dan betaal je namelijk een enorm bedrag aan kosten . Zaterdag stuurde ik een berichtje of de prijs nog steeds hetzelfde was, want op de site staat dat ze in het weekend open zijn. Op maandag kreeg ik pas een reactie dat de prijs ineens gestegen was naar 1185. Ik was echt boos, en heb dit laten merken in mijn reactie. Toen heb ik prijsvrij gemaild dat ik onder protest akkoord bent met het bedrag van 1014. Dit heb ik gedaan als antwoord op het oude mailtje van 9/11.
Toen kwam ineens een boekingswijziging binnen naar 15 dagen tegen het hoge bedrag van 1185! Ik heb de mails geprint en al liggen en heb dit ook zo gemaild naar prijsvrij. Ik had verwacht dat ze zouden zeggen van ok we doen het uit coulance voor de oude prijs. of nee het blijft de hoge prijs. Maar volgens hen wist ik van de verhoging en kijken ze bij een akkoord naar het laatste mailtje waar de prijs aangegeven is. Ik ben het hier niet mee eens en wil het prijsverschil van 1185-1014 terug hebben. Er wordt een omboeking gemaakt zonder nog een keer te checken, per mail of telefonisch. Zeker als alles wat ze doen, definitief is. Ze zijn niet coulant; niet klantvriendelijk, niet meedenkend en het is makkelijk geld verdienen zo, en dan bieden ze zogenaamd goedkope reizen aan! Wat zijn mijn rechten nu in deze Ik hoor graag of jullie me hierbij kunnen helpen.

Wie heeft nu gelijk?
Ik reageer op de eerste mail van 1014, dat ik dus daarmee akkoord gaat, maar zij denken dat ik akkoord ga met 1185.


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag