Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Kapper verpest haar

Gisteren ben ik naar een kapper gegaan om mijn highlights bij te laten werken omdat het uitgroeide. Hierbij heb ik duidelijk gemaakt dat het blond moet blijven. Toen ik thuis kwam zag ik dat de resultaten zeer slecht waren. Mijn haarwortels waren veel lichter dan de rest, het was streperig, en het was oneven. Ik heb andere kappers gevraagd naar een tweede mening en zij waren ook geschokt door de resultaten. Ik heb de kapsalon nogmaals gecontacteerd en gezegd dat ik erg ontevreden ben, waarop mij een nieuwe afspraak werd aangeboden om het te herstellen. Bij de nieuwe afspraak werd mij uitgelegd dat de haarwortels weer wat donkerder werden gemaakt maar mijn volledige kapsel is nu zeer donker. Daarnaast is het nog steeds oneven en is mijn haar aan de linker kant een stuk donkerder dan de rechter kant. Ik heb dit ook gezegd tijdens de afspraak maar mij werd verteld dat het na een paar keer wassen beter moet zijn. Echter, ik heb mijn haar nu een paar keer gewassen en het is nog steeds ongelijk. Ik ben van mening dat ik niet de service heb gekregen waar ik om gevraagd heb, en heb daarom mijn geld teruggevraagd. Desbetreffende kapper weigert dit echter te doen en antwoordde dat ''ik gewoon niet weet wat ik wil'', terwijl ik daar vanaf het begin duidelijk over ben geweest. Wat zijn mijn rechten en wat kan ik doen in deze situatie? Alvast bedankt voor uw hulp.


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag