Overheid, Gemeente, Vergunning
Particulier
Initiatief voor contact bij belastingdienst?
Ik heb een brief gekregen met een verzoek voor terugbetaling van toeslagen. Op zich prima, maar het bedrag is hoger dan ik heb ontvangen aan toeslagen.
Ik heb de belastingtelefoon 7 keer gebeld (op verschillende dagen en tijdstippen) en heb 7 keer niemand te spreken gekregen. Het telefoonmenu zegt iedere keer: "iedereen is in gesprek en de wachtrij is helaas vol. We verzoeken je het later nog eens te proberen en verbreken nu de verbinding".
Er wordt verder geen mogelijkheid geboden om op een andere manier contact op te nemen. Iedere keer dat ik bel ben ik weer >2 minuten kwijt aan het luisteren naar een bandje van de belastingdienst.
Moet ik het bedrag betalen dat mij redelijk lijkt en ligt de verantwoordelijkheid voor contact dan bij de belastingdienst? Of is dat niet hoe het werkt en moet ik gewoon de komende weken iedere dag 2x proberen de belastingtelefoon te bereiken? Of is er een andere weg via welke ik bezwaar kan maken?
Ik heb de belastingtelefoon 7 keer gebeld (op verschillende dagen en tijdstippen) en heb 7 keer niemand te spreken gekregen. Het telefoonmenu zegt iedere keer: "iedereen is in gesprek en de wachtrij is helaas vol. We verzoeken je het later nog eens te proberen en verbreken nu de verbinding".
Er wordt verder geen mogelijkheid geboden om op een andere manier contact op te nemen. Iedere keer dat ik bel ben ik weer >2 minuten kwijt aan het luisteren naar een bandje van de belastingdienst.
Moet ik het bedrag betalen dat mij redelijk lijkt en ligt de verantwoordelijkheid voor contact dan bij de belastingdienst? Of is dat niet hoe het werkt en moet ik gewoon de komende weken iedere dag 2x proberen de belastingtelefoon te bereiken? Of is er een andere weg via welke ik bezwaar kan maken?
Beste,
Graag kom ik in contact met u over uw zaak. U kunt mij bereiken via info@dutchlawadvice.com