Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Ik heb online een artikel (trainingsjack) gekocht, maar deze is niet geleverd. Ik heb meerdere malen gemaild maar niks terug gekregen, ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar (krijg dan een callcenter die de klacht doorgeeft). Hoe kan ik nu mijn geld terug krijgen?
Beste vraagsteller,
tijdens het leveren en de levering kunnen er hele wat zaken fout gaan:
wat u kunt doen is het bedrijf schriftelijk aangetekend of telefonisch vragen of ze bewijs van levering kunnen aanbieden, als men daarop ook niet reageert meen ik dat u de overeenkomst moet ontbinden, dat mag omdat het een aankoop is op afstand. De 7 dagen zichttermijn gaat natuurlijk pas in als u het gekochte product hebt ontvangen, niet eerder.
Omdat u ontbindt kunt u uw geld terug eisen, binnen 30 dagen.
houd er echter rekening mee dat het bedrijf niet bonafide is, er schijnen er steeds meer te komen!