Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb eind 2013 een abbonnement genomen en daarbij kwam een mini Ipad. De duur is 2 jaar. In de advertentie staat ook dat de garantie op de Ipad 2 jaar is. Nu heb ik problemen met de ipad. de abonementsverstrekker heeft aangegeven dat zowel het verstrekken als de garantie via een ander bedrijf loopt. Ik heb mijn Ipad al twee maal naar dat desbetreffende bedrijf gezonden, via een winkel van hun, maar krijg iedere keer de Ipad terug met de medeling: nieuwe software opgezet, geen fout ontdekt. Software valt niet onder de garantie dus bij afhalen 21,50 euro betalen.
Al menige mail gezonden dat de problemen niet zijn opgelost en heb als laatste antowwrd gekregen dat als het zich weer voordoet ik maar naar een Istore moet gaan voor een second opinion. Gisteren contact met de abbonnementsverstrekker gehad maar die blijft zeggen dat ik bij dat andere bedrijf moet zijn. Wat moet ik doen?

U moet zijn bij degene waar u een overeenkomst mee heeft gesloten, dwz het bedrijf dat u een abonnement heeft verstrekt. Zij kunnen zich niet verschuilen achter hun leveranciers, tenzij uw contract dat zo regelt. Dat lijkt me overigens sterk, omdat die derden waar ze naar verwijzen geen partij zullen zijn bij uw overeenkomst. Bij aanhoudende, terechte klachten kunt u overwegen de overeenkomst te ontbinden wegens de toerekenbare tekortkoming van de abonnementsverstrekker. Of zij moeten u een nieuwe Ipad verstrekken.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag