Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Heb ik recht op teveel betaalde abonnementsgeld?
Dit is een vervelende situatie en ik kan me voorstellen dat u niet 2x wil betalen. Er is op voorhand niet een kant en klaar antwoord te geven. Er wordt altijd naar alle omstandigheden van het geval gekeken.
Wat in uw voordeel spreekt is dat beide abonnementen via KPN zijn afgesloten. Op KPN staat o.a. het onderstaande over het Spotify abonnement. Als u zelf al een abonnement bij Spotify had afgesloten zou dat normaal gesproken onder uw eigen verantwoordelijkheid vallen. In dit geval speelt zeker de vraag of KPN hier geen verantwoordelijkheid heeft/de informatieverstrekking en/of controle vanuit KPN voldoende is.
"Heb je al een betaald Spotify Premium-account en wil je Spotify Premium via KPN? Zet dan je huidige abonnement om naar Spotify Free via je accountgegevens op Spotify.nl. Heb je meerdere Spotify-accounts op jouw adres? Kies dan voor Spotify Family."
U kunt vrijblijvend contact met mij opnemen via mijn profiel als u de zaak wilt bespreken.