Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Claim deurwaarder in verband met telefoonabonnement

Ik heb ooit eens een telefoon abonnement afgesloten bij Vodafone waar ik al zeker 2 decennia niets van gehoord had waardoor ik dacht dat het verjaard is. Nu krijg ik een brief van een gerechtsdeurwaarderskantoor dat ik ze 2720,31moet betalen waarvan de hoofdsom 968,74 is en de rest allemaal bijkomende kosten als rente ,executiekosten, betekening en nakosten zijn die ik in 5 dagen moet voldoen, wat ik belachelijk vind en ze zo mensen alleen maar meer in de schulden zetten want dat geld heb ik niet wat kan ik hier tegen doen??

Het is goed dat u de situatie aan het uitzoeken bent. Het klinkt inderdaad als een erg bijzondere situatie.

Normaal gesproken verjaren vorderingen na een bepaalde tijd. Het is wel afhankelijk van de omstandigheden van het geval. Heeft Vodafone bijvoorbeeld moeite gedaan om contact met u te zoeken? Wat is er destijds afgesproken over het contract en eventuele verlening daarvan. Staat het contact op het goede adres? E.d.

Het is in ieder geval belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met de deurwaarder opneemt om uw kant van het verhaal te doen. Zij moeten daar dan onderzoek naar doen. Als u niets van u laat horen zullen ze vervolgstappen zetten.

U kunt vrijblijvend contact met mij opnemen via mijn profiel als u vragen heeft of juridische bijstand wenst.
Ik kan de zaak vrijblijvend met u bespreken en u op basis daarvan een aanbod doen of tips geven. U kunt dan zelf een keuze maken of u juridische bijstand wenst.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag