Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Claim deurwaarder in verband met telefoonabonnement
Het is goed dat u de situatie aan het uitzoeken bent. Het klinkt inderdaad als een erg bijzondere situatie.
Normaal gesproken verjaren vorderingen na een bepaalde tijd. Het is wel afhankelijk van de omstandigheden van het geval. Heeft Vodafone bijvoorbeeld moeite gedaan om contact met u te zoeken? Wat is er destijds afgesproken over het contract en eventuele verlening daarvan. Staat het contact op het goede adres? E.d.
Het is in ieder geval belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met de deurwaarder opneemt om uw kant van het verhaal te doen. Zij moeten daar dan onderzoek naar doen. Als u niets van u laat horen zullen ze vervolgstappen zetten.
U kunt vrijblijvend contact met mij opnemen via mijn profiel als u vragen heeft of juridische bijstand wenst.
Ik kan de zaak vrijblijvend met u bespreken en u op basis daarvan een aanbod doen of tips geven. U kunt dan zelf een keuze maken of u juridische bijstand wenst.