Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Afkoopsom na betaling achterstand

Ik had een achterstand bij kpn en toen kreeg ik bericht dat ze de mobiel zouden afsluiten.
factuur heb ik betaald op 27-01-2021 van €111.24, wel is waar iets te laat maar het is betaald.
In de tussentijd hebben ze op dezelfde dag ook weer het abonnement aangesloten en krijg ik op 23-02-2022 een factuur van €826.58
Is dat rechtsgeldig zo'n hoge factuur te sturen van de afkoopsom maar ook nog een maandelijkse betaling vragen?

Met vriendelijke groet,

Dit is onder meer afhankelijk van wat er precies in het contract en de voorwaarden staat.

Gezien het feit dat u weer bent aangesloten is het bijzonder dat ze ook de afkoopsom in rekening brengen.

Mogelijk gaan er enkele processen langs elkaar heen?

Mijn advies zou zijn om te kijken of u er met KPN uit kunt komen en ze de afkoop terug kunnen/willen draaien.

U kunt vrijblijvend contact met mij opnemen via mijn profiel als u nog vragen heeft of wilt kijken of ik uw contract en de voorwaarden kan controleren/u kan helpen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag