Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Administratiekosten nooit ontvangen

Ik heb een t-shirt besteld voor mijn kleinzoon en aangevinkt dat ik achteraf wil betalen via afterpay.
Nu kreeg ik afgelopen vrijdag een laatste herinnering per post, terwijl ik nooit herinneringen heb ontvangen via de mail. Heb naar afterpay gebeld en daar werd gezegd dat op hotmail adressen de mails bijna nooit aankwamen. Nu zijn er 2x administratiekosten in rekening gebracht, terwijl ik nooit een factuur of herinneringen gekregen heb. Ze willen nu 1x de administratiekosten niet afboeken, dus zou ik verplicht zijn deze te betalen. Nu is het mijn vraag of ik deze idd moet betalen? Het gaat mij niet op het geld maar om het principe. Ze leggen nu de verantwoording bij mij neer, terwijl het hun verantwoording is dat de rekeningen bij de juiste persoon terecht komt. De laatste herinnering kan wel over de post, maar niet de rekening en herinneringen, terwijl ze weten dat deze niet via de hotmail meestal niet aankomen.

Graag hoor ik uw mening hierover

Met vriendelijke groet,

Vraag aan u of de email wel aankomt maar dan in spam?
Kennelijk weet de verkoper van het probleem en hadden ze u eerder moeten waarschuwen, aan de andere kant wist u dat u iets gekocht had dat betaald moest worden binnen x termijn. Ik zie aan beide zijden fouten, de eerste echter mogelijk door de verkoper.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Beste Monique,

Dank je wel voor je reactie.

Nee, ook de mail staat niet in de spam. Zowel de factuur als de herinneringen niet.
De mails komen helemaal niet aan.

Maar dank je wel voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,
Hanny Scheffers



Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag